25-06-2026 18:02 via autoblog.nl

"Stationwagons zijn de moeite niet meer waard"

Stationwagons zijn cool. Goed, dat is een mening, maar wel eentje die door vele autoliefhebbers wordt gedeeld. Niet alleen hoe ze eruit zien, maar ook de ruimtepropositie. Ruimte voor vijf en een lel van een kofferbak, dat is nou eenmaal handig. Zelfs als je alleen woont en de ruimte lang niet altijd nodig hebt . Wij als Nederlanders houden nog wel van een stationwagon, Duitsers en Scandinaviërs ook nog wel. De rest van de wereld is er een beetje klaar mee, zo bemerkt Hyundai.
Lees meer »