15-02-2025 17:58 via autoblog.nl

BMW plaagt ons: nieuwe sportwagen met hart van vreugde

Een sportwagen van BMW? Dat kan alleen maar goed gaan…We zeggen hierboven dat een sportwagen van BMW alleen maar goed kan gaan. Maar eigenlijk is het tegenovergestelde waar. De ironie van BMW is immers dat het sinds jaar en dag bekend staat als het merk voor de liefhebber van autorijden. Het eerste adres voor de betere leaser die een fijn en strak rijdende auto’s wil. En over het algemeen maakt(e) het bedrijf dat ook waar. Echter juist als het op haar eigen über-bleppers aankom
Lees meer »