19-06-2026 14:54 via autoweek.nl

6 Polestars, 6 deuken: waarom een achterruit blijkbaar toch handig is

Het is natuurlijk helemaal niet leuk om te lachen om andermans leed, maar deze keer kost het ons enige moeite om ons in te houden. Dat ligt niet aan de eigenaren of berijders van deze auto’s, maar wel aan Polestar zelf. Dat was immers zo eigenwijs om de Polestar 4 geen achterruit mee te geven. Volgens Polestar was dat essentieel voor voldoende hoofdruimte achterin. Dat iedereen het erover heeft en de ‘papieren’ kofferbakinhoud door deze constructie flink groter wordt, is voor d
Lees meer »