22-06-2026 12:35 via biojournaal.nl

O’Bio opent biobloemenpluktuin in Wielsbeke

O'Bio uit Wielsbeke breidt deze zomer zijn aanbod uit met een biologische bloemenpluktuin langs de Mandel, waar bezoekers zelf snijbloemen kunnen plukken op het bedrijfsterrein. Het initiatief wordt opgezet in samenwerking met An Van de Walle van Plukketier, zo meldt Het Laatste Nieuws. Volgens Isabel…
Lees meer »