Zulte Waregem moet Demba maanden missen
Zulte Waregem won vrijdag voor het eerst thuis en dan nog de derby tegen Deinze en kwam zo ook voor het eerst dit seizoen (voorlopig) op kop. Minpuntje is wel het uitvallen van Pape Diop Demba. De middenvelder uit Senegal, vorig jaar door ex-trainer Mbaye Leye naar Essevee gehaald, mocht vorige week in Geel tegen Jong Genk invallen, maar viel gekwetst uit. Nu blijkt dat hij zijn hamstring afscheurde en vele maanden out is. (kv)
Lees meer »