16-01-2025 14:25 via nieuwsblad.be

Kunstenaars elke laatste vrijdag van de maand welkom in d’Ouw Bib

Het lokaal bestuur van Vosselaar stelt d’Ouw Bib in het gemeentehuis ter beschikking van kunstenaars. Vanaf vrijdag 24 januari kunnen kunstenaars zich elke laatste vrijdag van de maand creatief uitleven in de voormalige bibliotheek.
Lees meer »