03-05-2023 10:15 via nieuwsblad.be

Gemeente geeft cursus over reanimeren en defibrilleren

Sinds kort beschikken inwoners van Rotselaar over twee nieuwe AED-toestellen.Om met zo’n toestel te leren werken, organiseert de gezondheidsraad een EHBO-opleiding ‘Reanimeren en defibrilleren’ op dinsdag 9 mei. “Met de twee nieuwe AED-toestellen komt het totaal in de gemeente Rotselaar op negen”, zegt Bart De Vos (N-VA), schepen van Gezondheid. “De kennis om te reanimeren en te defibrilleren met de AED-toestellen is minstens even belangrijk. Inwoners krijgen
Lees meer »