Gestolen auto gedumpt in kanaal
In het kanaal Dessel-Kwaadmechelen is maandagnacht een voertuig drijvend aangetroffen in de buurt van Wolfsbos in Mol. De melding kwam iets na middernacht bij de hulpdiensten binnen. Die stelden vast dat er niemand meer in het voertuig zat. De wagen bleek eerder die avond gestolen te zijn in Arendonk, maar de eigenaar had de diefstal op dat moment nog niet opgemerkt. Het onderzoek naar wat er precies gebeurd is, loopt nog. Voorlopig is er nog geen verdachte in beeld.
Lees meer »