Politie haalt dronken kermisgangers op
Tijdens het slotweekend van de Lokerse Feestweek zakten meerdere bezoekers nog eens goed door. Een zwaar dronken tiener, die werd aangetroffen op het toilet van een café op de Markt werd door de politie overgebracht naar het commissariaat en opgehaald door de ouders. Twee andere dronken persoon raakten slaags. Ze mochten bij de politie ontnuchteren en krijgen nadien een proces-verbaal voorgeschoteld.
Lees meer »