02-06-2015 22:52 via nieuwsblad.be

Staking Ivago in Gent: vuilnis vanaf vandaag weer opgehaald

Gisteravond rond elf uur is bij Ivago een akkoord bereikt dat deze ochtend voorgelegd wordt aan het personeel. Vandaag wordt het vuil weer opgehaald, deelden de vakbonden mee. De inhoud van het akkoord wordt ook vandaag duidelijk gemaakt. Na het ontslag van de personeelsdirecteur moet de directeur operaties wellicht een stap opzij zetten.
Lees meer »