Standard hakt knoop door na zware sancties
Standard legt zich neer bij de zware sancties na de incidenten tijdens de Waalse derby tegen Charleroi. De club trekt niet naar beroep en wil samen met de supporters de bladzijde omslaan, al blijft ze kritisch voor het principe van de objectieve aansprakelijkheid.
Lees meer »