Stad zet mantelzorgers in de bloemetjes
Naar aanleiding van de Dag van de Mantelzorg op 23 juli zette de stad de Roeselaarse mantelzorgers dinsdag extra in de bloemetjes. Samen met de persoon voor wie ze zorgen, werden zij uitgenodigd voor een feestelijk ontmoetingsmoment in het Beverhuys.
Lees meer »