RECENSIE. The Offspring op Graspop: vanaf nu altijd en overal de headliner
“Er komt stevige regen aan. Mogelijk met onweer en rukwinden. Hou het veilig.” Dat bericht kwam voor het optreden van The Offspring, om middernacht, in de app van Graspop. Heb je dat weer. Terwijl je als band popelt en kreunt onder goesting. En dan nog net nadat Limp Bizkit nostalgie anderhalf uur tot Kunst verhief. En het publiek zich gewillig liet onderwijzen. Hoe krijg je het dan nóg hoger verheven?
Lees meer »