23-06-2026 17:00 via nieuwsblad.be

“Ik voel me ondergewaardeerd”: gemeente schrapt vergoeding voor groep vrijwilligers

Maar liefst 72 van de 550 vrijwilligers die bij de gemeente Wetteren aan de slag zijn, zullen in de toekomst geen vergoeding meer krijgen. “Het geld dat we verdienden gebruikten we om iets te drinken in de foyer van het CC Nova”, zegt bezoldigde vrijwilliger Winnie Meeus (66).
Lees meer »