Gemeente zet mantelzorgers in de bloemetjes
Naar aanleiding van de Dag van de Mantelzorger heeft het gemeente bestuur van Herzele deze week de mantelzorgers in de gemeente extra in de bloemetjes gezet. Alle geregistreerde mantelzorgers ontvingen een kleine attentie als blijk van waardering voor hun dagelijkse inzet
Lees meer »