Gemeente zet afscheidnemende medewerkers in de bloemetjes
De gemeente Staden nam afgelopen vrijdag afscheid van drie collega’s, die na een mooie loopbaan bij de gemeente hun welverdiend pensioen inzetten. Het drietal werd feestelijk uitgezwaaid door een delegatie van het gemeentebestuur.
Lees meer »