26-06-2026 10:10 via nieuwsblad.be

Gemeente opent koelteplek in CC De Factorij

Omwille van de aanhoudende hittegolf stelt de gemeente Zaventem op vrijdag 26 juni de foyer van CC De Factorij open als koelteplek voor inwoners die nood hebben aan verkoeling. De foyer zal toegankelijk zijn van 10 tot 18 uur.
Lees meer »