16-06-2026 21:42 via nieuwsblad.be

“Dit is de weg naar de oplossing”: Supportersfederatie Antwerp reageert op vertrek van Steve Van den Kerkhof

Na aanhoudend supportersprotest zet Plopsa-CEO Steve Van den Kerkhof een stap opzij als extern bestuurder bij Antwerp. “Voetbalfans zijn geen eendagsvliegen die een ticketje voor een pretpark kopen. Dat verschil heeft hij onderschat”, zegt Dominik Van Landeghem, voorzitter van de Federatie van Antwerp Supportersclubs (FASC). Hij had recent herhaaldelijk contact met voorzitter Paul Gheysens. “Voor een langere samenwerking met de familie Gheysens is de deur zeker niet dicht.&rdqu
Lees meer »