Cabrio brandt volledig uit, ook lichte schade aan woning: “Wellicht een technisch defect”
Er is donderdagavond in de Meetkerkestraat in Zuienkerke een Mercedes-cabrio uitgebrand. Het voertuig stond geparkeerd voor een woning die zelf ook lichte schade opliep. De brandweer kon verhinderen dat de vlammen oversloegen, maar een 200-tal personen zat wel even zonder internet. “Niemand raakte gewond, dat is het voornaamste.”
Lees meer »