21-06-2026 20:45 via nieuwsblad.be

Belgische supporters in de VS hebben er vertrouwen in: “Ik denk dat het goed gaat komen”

“Vandaag gaan we winnen. Er is geen stress, we zijn er gerust in. Zij zijn goed voorbereid en wij ook. We zijn er klaar voor. Mijn pronostiek? 3-1 voor België”, is een eerste fan duidelijk. “We moeten vandaag geen stress hebben. Ze hebben na Egypte hun les geleerd en ik geloof dat ze vandaag een vlotte 3-0-zege gaan boeken”, vertelt een andere supporter enthousiast. “Ik denk ook dat het goed gaat komen, het wordt 3-0”, zegt een andere fan dan weer. &ldquo
Lees meer »