10-09-2023 17:08 via nieuwsblad.be

Extra Tettenkotconcert door harmonie Sint-Amelberga

In het kader van de Open Monumentendag speelden tal van muziekverenigingen in heel Vlaanderen zondag in kiosken. Ook koninklijke harmonie Sint-Amelberga uit Zandhoven trok onder leiding van dirigent Jun den Oudsten naar Massenhoven, waar een soort kiosk rond een boom staat, het Tettenkot genaamd. Omdat het niet echt geschikt is voor concerten, gaf de harmonie een optreden op een podiumwagen. Zo kreeg Massenhoven nog een extra, zéér zomers, Tettenkotconcert als uitsmijter.
Lees meer »